Logo wit op transparante ondergrond

hart for her vestiging Didam

het team van hart for her Didam staat voor jou klaar!

 

 

Wij zijn ook te volgen op  Facebook en Instagram

 

locatie en contact

Lieve Vrouweplein 5
6942BP Didam

  • mobiel 06 - 8105 3626
contactpersoon:
Esther Jansen

voor een proefles ben je altijd welkom

Geef je gegevens hieronder op en wij nemen contact met je op voor een proefles. Een proefles is vrijblijvend.

Privacy statement: De gegevens worden slechts gebruikt voor het maken van deze afspraak. Alle gegevens worden verwijderd uit onze systemen na de genoten proefles, of op schriftelijke verzoek.

Vul uw voornaam in

Vul uw achternaam in

Vul uw e-mailadres in

Vul uw telefoonnummer in

Ongeldige invoer

Vul uw voorkeur in

0,00

Ongeldige invoer

openingstijden

maandag
van 08:30 - 12:00 uur en van 16:30 - 19:30 uur
dinsdag
van 08:30 - 12:00 uur
woensdag
van 08:30 - 12:00 uur en van 16:30 - 19:30 uur
donderdag
van 08:30 - 12:00 uur en van 16:30 - 19:30 uur
vrijdag
van 08:30 - 12:00 uur
zaterdag
gesloten
zondag
gesloten
feestdagen
gesloten

bij hart for her Didam

30 minuten

Dat bewegen belangrijk is, dat wist je waarschijnlijk al. Toch beweegt lang niet iedereen voldoende! Vanuit verschillende gezondheidsorganisaties wordt geadviseerd om 150 minuten per week matig tot intensief te bewegen, verdeeld over week. Dat zou bijvoorbeeld neerkomen op 30 minuten per dag, 5 dagen per week. We werken bij hart for her vanuit dit perspectief. 30 minuten om jou fit te krijgen! Elke dag een half uur bewegen, houdt je gezond en vitaal! Daar ga jij toch ook voor?

Persoonlijke begeleiding

Tijdens je training is er altijd iemand aanwezig die jou kan helpen tijdens de oefeningen. Ben je op zoek naar wat meer motivatie, je hoeft het maar te vragen. Andere vrouwen trainen weer liever op hun eigen manier, door middel van hun eigen motivatie. Toch mag je er bij hart for her op vertrouwen dat je op het juiste moment advies krijgt tijdens je training. Twijfel je over een oefening of weet je het even niet meer, jouw persoonlijke trainster doorloopt gewoon samen met jou de oefeningen. Zo train je op een leuke, maar zeer efficiënte manier!

Interval

Bij hart for her train je niet zomaar in een circuit. Je traint vanuit een 40 seconden intervaltraining. Intervaltraining is een van de meest effectieve manieren van training en er zijn wel honderd redenen waarom. De belangrijkste is dat je algemene conditie relatief snel verbeterd. Voornamelijk je hartspier moet zich constant aanpassen aan de omstandigheden tijdens een nieuw interval. Het moet snel schakelen tussen een hoge hartslag en een lage. Dit steeds sneller kunnen schakelen ís in feite je conditie verbeteren. Daarnaast is het zo dat je door die hogere intensiteit die je kunt leveren, meer energie (dus meer calorieën) verbrandt! Niet alleen tijdens je training, maar ook nog daarna!
 

Gebruiksvriendelijke apparaten

De apparaten in het circuit zijn 100% gebruiksvriendelijk. Ze hoeven niet ingesteld te worden in hoogte of met gewichten, zodat je gelijk kunt beginnen met trainen. Daarnaast werken ze met een hydraulische weerstandspomp. Dat betekend dat wanneer jij weerstand geeft, het apparaat automatisch weerstand teruggeeft. Zo kun je nooit over je eigen grens gaan, overbelast je geen gewichten en zijn de apparaten veilig te gebruiken voor iedere leeftijd.